טיסות לניו יורק דרך אמסטרדם


החלטת לטוס לניו יורק אבל הפעם אתה רוצה לטוס דרך עוד יעד תיירות שיכול לסגור לך כמה קצוות במהלך הטיול..? מצוין, כי הגעת למקום הנכון בו תוכל למצוא את כל המידע ההכרחי על טיסות לניו יורק התפוח הגדול דרך אמסטרדם בירת הולנד שנחשבת כיום לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים והמבוקשים ביותר על ידי התיירים הישראלים המגיעים ליבשת אירופה הקסומה.
כיום הטיסות לניו יורק דרך הולנד ודרך שאר יעדי אירופה נחשבים למומלצים וטובים עד מאוד, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שהמטיילים והנופשים הישראלים מבקשים מסוכני הנסיעות את הטיסות שמתבצעות דרך אירופה בגלל איכות הטיסה, מחירים נוחים יחסית וכמובן האפשרויות והחוויה העומדת בפני המטיילים.




הטיסות של חברת KLM
אז ראשית כל חשוב מאוד לציין שאת הטיסוות לניו יורק סיטי דרך אמסטרדם מבצעת חברת התעופה ההולנדית הרשמית KLM שהינה חברה שנמל הבית שלה ממוקם בסכיפול אמסטרדם, כל הטיסות לניו יורק שיוצאות מישראל ועוברות דרך אמסטרדם מחויבות לעצור ולבצע עצירת ביניים בסכיפול, הנוסעים אשר מגיעים על טיסות אלו מבצעים החלפת מטוס וממשיכים לתפוח הגדול, אף על פי שבדרך כלל מרבית מהנופשים והמטיילים אוהבים לעצור למספר ימים ולנפוש בעיר הכי פופולארית באירופה הקסומה.

עלויות טיסות KLM לניו יורק
במידה ואנחנו לוקחים כהשוואה את הטיסות של חברות התעופה האחרות באירופה, כגון: טיסות לופטנזה לניו יורק, או טיסות בריטיש איירוויס דרך לונדון, אין ספק בכלל שהטיסות של חברת KLM נחשבות כיום לזולות יחסית, חשוב מאוד לציין שכיום חברת KLM נמצאת בבעלותה של חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס שהינה חברת התעופה הרשמית של צרפת המבצעת טיסות ישירות מישראל לפאריז, מארסיי וניס.

החלטת לטוס דרך אמסטרדם ? כדאי לבצע שהייה של מספר ימים
אין ספק בגלל שבמידה והמחיר אינו משחק אצלך תפקיד חשוב במהלך בחירת חברת התעופה, כדאי עד מאוד לבצע בדיקות מקיפה של עצירה למספר ימים לבילוי וטיול באמסטרדם, מכיוון שבסופו של שדבר אין ספק בכלל שאחד מהיתרונות הבלוטים של לטוס דרך אירופה זה גם לטייל בעוד יעד ולסמן וי על המפה, כי אחרי הכל זה מה רובנו רוצים וצריכים לעשות במהלך החיים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה