טיול בר מצווה מאורגן לארצות הברית



החלטת לנסוע עם הקטן לרגל בר המצווה לטיול בארצות הברית..? דע שהאופציה הטובה ביותר שאידיאלית גם עבורך וגם הבן היא האופציה של טיול בר מצווה מאורגן ברחבי ארצות הברית של אמריקה, בה הילד יכול ליהנות מחוויה יוצאת דופן עם בני גילו וגם אתם ההורים כמובן, לראות את המקומות והיעדים הפופולאריים ביותר בארה"ב של אמריקה וכמובן ליהנות ולזכור את הטיול כאחת מהחווית הטובות שיש.



אופי הטיול וקהל היעד 

בטיולי בר מצווה מאורגנים המתקיימים בארצות הברית על ידי חברת תיירות ישראלית, קהל היעד הם הורים וילדים החוגגים את גיל המצווה, אופי הטיול מתרכז בעיקר סביב הילדים אך כמובן שגם ההורים הם חלק בלתי נפרד, אחרי הכל לא מעט יעדים ואתרי תיירות מפורסמים בארצות הברית מתאימים גם להורים וגם לילדים, או בקיצור לכל המשפחה.

חשוב לזכור ולדעת שכיום לא מעט מאלו המגיעים לטיולים מאורגנים אלו כוללים הורה וילד, לפעמים ניתן לראות גם את שני ההורים מצטרפים לחוויה אך הדבר די נדיר.

עלויות ומחיר טיול שכזה

העלויות והמחירים של מוצרי ושירותי תיירות מאז ומעולם היוו את הפרמטר החשוב והמשמעותי ביותר בעבור אלו הבוחרים לצאת לחופשות וטיולים, העלות של טיול מאורגן בארצות הברית גם לילדים החוגגים בר מצווה וגם לאלו המתעניינים בטיולים מסוגים אחרים, הם טיולים לא זולים אך התמורה בטיול היא גדולה עד מאוד, החל מכניסות לאטרקציות הטובות ביותר באזורי ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי ועוד...וכמובן כולל טיסות פנים בארצות הברית, כי אחרי הכל מרחקים הם גדולים עד מאוד והנסיעה בתחבורה ציבורית יכולה לפעמים לארוך ימים, מה שמקצר את זמן ההגעה והנסיעה במטוס.

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תוכן מעניין ורלוונטי מאד.
בברכה
דוד שוקר
תיק טיול
תכנון טיולים בחו"ל

הוסף רשומת תגובה