טיסות לניו יורק דרך מוסקבה


החלטת לטוס לניו יורק סיטי ואתה מתעניין בטיסה לניו יורק דרך מוסקבה ברוסיה, טוב שהגעת לכאן, כי ממש אוטוטו אנו ניתן לך סקירה מקיפה על כל אפשרויות הטיסה מישראל לתפוח הגדול דרך רוסיה העומדות בפניך.

כיום הטיסות דרך רוסיה נהפכות לאט לאט עם השנים לדבר מבוקש הרבה יותר מבעבר, אחד מהגורמים המשמעותיים לדבר זה בלי שום ספק היחסים הבינלאומיים שנוצרים לאט לאט עם רוסיה ונרקמים בזכות משרד החוץ הישראלי.



איך טסים לארצות הברית דרך רוסיה

בשביל לטוס לניו יורק סיטי דרך מוסקבה חשוב שתדע שמדובר ראשית כל בטיסות של חברת התעופה טראנס אירו, שהינה חברת התעופה הרוסית, מסלול הטיסה הינו מישראל למוסקבה בטיסה ישירה, ומשם המשך למוסקבה בטיסה ישירה, אחד מהחסרונות של הטיסה שמדובר בטיסה די ארוכה ביחס לטיסות דרך אירופה או הטיסות הישירות כמובן.
אך היתרון המשמעותי של טיסות אלו זה המחיר שבדרך כלל זול הרבה יותר מאשר טיסות ישירות וטיסות דרך יעדי אירופה כמו למשל טיסות לניו יורק דרך ברלין.

רכישת טיסה שכזו לניו יורק

חשוב מאוד שתדע, במידה והחלטת לטוס לארצות הברית דרך רוסיה הן בגלל המחיר ההוגן והן בגלל שאתה רוצה להרוויח עוד יעד תיירותי על הדרך, חשוב מאוד שתבדוק את כל הצעדים ותעשה אותם בצורה נכונה, ראשית כל חשוב לרכוש את הטיסות מוקדם ככל האפשר, המטוסים של חברת טראנס אירו הם מטוסים קטנים יחסית למטוסים אחרים שאתה מכיר ותסמכו עלינו שאתם רוצים מקום טוב ולא בסוף המטוס במקרה הנ"ל, כמו כן חשוב מאוד לציין שישנם לטראנס אירו מספר טיסות מדי יום מישראל לרוסיה, כך שאתם רוצים להיות על הטיסה לניו יורק עם זמן ההמתנה הקצר ביותר, במידה ותרכוש את הטיסה ברגע האחרון או כמו שכולנו אוהבים להגיד  "בדקה ה 90" , סביר להניח שזמן ההמתנה שלך במוסקבה לטיסת ההמשך לתפוח הגדות תהיה ארוכה ולפעמים היא יכול להיות אפילו ללילה שלם ולכן, מומלץ שתזמין את הטיסה מוקדם ככל האפשר.

למידע נוסף ולאתר האינטרנט הרשמי של חברת התעופה טראנס אירו: http://www.transaero.co.il

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה