טיסות לניו יורק באוגוסט - הולך להיות חם!


החלטת לנסוע לניו יורק דווקא בחודש אוגוסט בשנה..? מצוין, כי חשוב מאוד ראשית כל שתדע מהם המחירים והעלויות של טיסה לניו יורק דווקא בקיץ והתקופה הכי תיירותי במהלך השנה, כמו כן כמובן שחשוב שתדע מתי הוא הזמן המומלץ ביותר לרכוש את כרטיס הטיסה והכי חשוב שתדע מה עומד בפניך, כי לא סתם נוסעים לתפוח הגדול שהוא באמת הכי גדול שיש.




מחירים ועלויות של טיסות לניו יורק בקיץ
כל אחד מאיתנו יודעים שטיסות לארה"ב ולניו יורק בפרט הם טיסות שלא כאלו זולות, לפעמים אנו יכולים להיחשף למבצע של טיסה לניו יורק במחיר של 799$ ולפעמים אנחנו יכולים להיתקל במחירים של 1500$, השוני הגדול בין מחיר למחיר של טיסה לניו יורק נובע בעיקר מכמה סיבות, הסיבה הראשונה היא כמובן הביקוש והעצה, תסכימו איתנו שיש הבדל משמעותי בין טיסות לניו יורק בחודש אוגוסט לבין טיסה לניו יורק בחודש ינואר שהינו אחד מהחודשים הקרים ביותר במהלך השנה בארה"ב.
כמובן שדבר נוסף המשפיע על המחירים זה האם הטיסה ישירה או טיסת המשך, כאשר כיום טיסות אל על לניו יורק עולות הרבה יותר מאשר עם טיסות לניו יורק דרך קייב עם חברת אירסוויט שמבצעת טיסות המשך בלבד דרך אוקראינה.
כמובן שחשוב שתדעו ישנו הבדל משמעותי בין רכישת טיסות לניו יורק באינטרנט או סוכן הנסיעות, בדרך כלל המחירים שמופיעים באינטרנט הם בלי שום ספק זולים ולפעמים זולים עד מאוד, אבל תאמינו לנו שטלפון אחד לסוכן הנסיעות ואותו מחיר יינתן לך ובאהבה, כי אחרי הכל אצלנו בנהורה טורס השירות הוא מעל הכל.


מתי הכי כדאי לרכוש טיסות לניו יורק לקיץ?
הכי טוב לרכוש את הטיסות לניו יורק כבר ועכשיו, ואנחנו לא צוחקים שאנו אומרים את זה, כי סביר להניח שרובכם הגעתם לכאן כי נזכרתם ברגע האחרון או לפחות מספר חודשים בודדים קודם לכן, בישראל בשנים האחרונות כרטיסי הטיסה לארצות הברית התחילו להימכר מספר רב של חודשים קודם לכן בגלל ביקושים גבוהים במיוחד ולכם, מומלץ מאוד להקדים ולבצע בירור פרטים של טיסה לניו יורק בטופס יצירת קשר שיכול בהחלט לעזור לך לקבל את הטיסה בה אתה מעוניין במחירים הזולים ביותר שיש.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה