טיסות לניו יורק בסילבסטר


הסילבסטר זוהי אחת מהתקופות הטובות ביותר בשביל לטוס לעיר התיירות הפופולארית ביותר בעולם - התפוח הגדול!
ישנם לא מעט סיבות למה כדאי לטוס לסילבסטר דווקא לניו יורק ולא למקום אחר, אך כמובן שבטרם רוכשים את כרטיס הטיסה ליעד בתקופה הנ"ל חשוב לדעת מספר דברים הכרחיים שיעזרו לך להבין טוב יותר מהו כרטיס הטיסה הטוב ביותר עבורך ואיך תוכל לדעת שאתה מתחיל את הטיול בתפוח הגדול על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך!



עלויות של טיסה לניו יורק בסילבסטר

במקרה של צדק חברתי אין הרבה מה לעשות ויש לקחת בחשבון שהטיסה לניויורק בתקופת החורף זוהי אחת התקופות היקרות ביותר במהלך השנה פרט ליולי - אוגוסט שנחשב לתקופה החמה וכמובן גם חגי ישראל, כמו למשל טיסות לניו יורק בפסח וגם טיסות לניו יורק בסוכות.
מחיר כרטיס טיסה עם חברת אל על יכול לעלות יקר מאוד ולפעמים אפילו להגיע מעל ל 1500 דולר במידה והחלטת לרכוש כרטיס טיסה לניו יורק בסילבסטר ברגע האחרון!
כמובן שבמידה ותרצה לחסוך עוד כמה מאות דולרים, מומלץ מאוד לרכוש את כרטיס הטיסה לסילבסטר עם חברת תעופה זרה, כגון: חברת אירסוויט, חברת אייר פראנס ועוד רבים וטובים.

מתי לרכוש כרטיס טיסה לסילבסטר?

התקופה הטובה ביותר לרכוש כרטיס טיסה ל NYC בתקופת הסילבסטר הוא בלי שום ספק כמה שיותר מוקדם, אנשי מכירות אנחנו לא אבל אנחנו בהחלט יכולים להגיד לך שהביקושים הקיימים כיום לתקופת הסילבסטר הם ביקושים עצומים שבמידה מסויימת מגיעים להזמנות מספר חודשים מראש ולפעמים אף יותר מזאת, הרי בסופו של דבר מה יכול להיות טוב יותר מלחגוג את הסילבסטר בעיר התיירות הפופולארית ביותר בעולם על פי לונלי פלאנט.
לסיכום
החלטת לטוס לחו"ל בתקופת הסילבסטר וניו יורק בפרט, מומלץ מאוד להקדים ולהזמין את כרטיס הטיסה מראש, כמובן שחשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר בעונה שהינו מושלג, אבל ככל הנראה זה מה שיפה בתקופה הנ"ל בארה"ב ובתפוח הגדול בפרט.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה