טיסות לניו יורק בפסח


אחד מהחגים וימות השנה בהם ישנם הכי הרבה טיסות מישראל לארצות הברית זה בתקופת הפסח, כאשר היעד הפופולארי ביותר בו מתבצעות נחיתות בארה"ב זוהי ניו יורק המוכרת לכולנו גם כתפוח הגדול.
רוצה לדעת ולשמוע קצת יותר אודות ניו יורק והטיסות ליעד בחג הפסח (חג החירות)..? הגעת למקום הנכון!



למה לטוס לניו יורק דווקא בפסח

ישנם לא מעט סיבות למה כדאי לטוס לניו יורק במהלך כל השנה אבל אין ספק בכלל שחג הפסח הינו סיבה למסיבה בשביל לטוס ליעד, אחת הסיבות המרכזיות שבגללם לא מעט ישראלים נוסעים בחג ליעד זה בגלל החופשה הארוכה שיש לאנשים מהעבודה ומהלימודים, כמובן שגם מזג האוויר משפיע רבות על הנושא של בחירת יעד הטיסה כאשר בחודש אפריל מזג האוויר בדרך כלל נעים ונוח בתפוח הגדול.
אין ספק שהחופשה מבית הספר היא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר, כי אחרי הכל מה יכול להיות טוב לצאת לחופשה בניו יורק ויחד עם זאת לא להפסיד ימי לימודים או לחילופין ימי עבודה.

מחירים ועלויות של טיסות לניו יורק בפסח

מחירים ועלויות של טיסות לניו יורק בחג פסח זה החלק הקשה שבדבר וזאת בגלל הביקושים העצומים שקיימים ליעד מזה כל שנה, בגלל שלניו יורק טסים עשרות אלפי יהודים הלוך וחזור מישראל המחירים עולים פי כמה וכמה, כי אחרי הכל זוהי ההזמנות הטובה ביותר של חברות התעופה לעשות כסף והרבה.
בחודש מרץ - אפריל בתקופת הפסח תוכלו למצוא מחירים של 1000$ + בממוצע לטיסת המשך של חברות תעופה זרות לעומת מחירים של 1300$ ואף יותר לטיסות ישירות של חברת אל על, חברת קונטיננטל וחברת דלתא האטלנטית.
מומלץ כמובן לבצע בדיקה מקדימה מראש עם סוכן הנסיעות על מנת שתוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי ואת כל מה שאתה באמת צריך לדעת בטרם תחליט להוציא את כרטיס האשראי ולבצע רכישה של טיסה לתפוח הגדול בארה"ב.
לכולם ידוע שהטיסות לניו יורק הם הטיסות הפופולאריות בעולם ולכן, חשוב מאוד להקדים ולהזמין את הטיסות בשביל להשיג את המחירים הזולים ביותר שיש בארץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה