טיסות לניו יורק במהלך אסון התאומים - ההיסטוריה


השבוע חל תאריך ה 11.9 שהינו אחד מהתאריכים החשובים ביותר בהיסטוריה האמריקאית ובעולם התעופה האמריקאי שספג את אחת מהפגיעות הקשות ביותר.

אסון התאומים על קצה המזלג

אסון התאומים הינו בעצם פיגוע הטרור הגדול ביותר בהיסטוריה העולמית ובהיסטוריה של ניו יורק וארצות הברית בפרט.
לאלו שלא שמעו על הפיגוע בחייהם או לאלו שרוצים קצת יותר מידע אודות הפיגוע, נציין שהפיגוע נעשה על ידי הטליבן אלקיידה, על ידי ראש ארגון הטרור אוסמה בן לאדן שנהרג בחילופי האש בשנת 2011 עם הצבא האמריקאי.
באסון התאומים נפגעו לא רק התאומים, אלא גם מקומות נוספים במדינה, כאשר התאומים הינו הסמל הגדול ביותר לפיגוע, ראשית הפגיעה הראשונה הייתה כאשר מטוס נחטף והתנגש במגדל הראשון של התאומים, לאחר מספר דקות נחטף מטוס נוסף והתרסק ישירות לבניין השני שמרכיב את מגדלי התאומים.
מטוסים נוספים שנחטפו על ידי הטרוריסטים, ביצעו התנגשות מכוונת בפנטגון שממוקם בוושינגטון די סי והשני שהתרסק בפנסלבניה בשדה התעופה.
חשוב לציין שבאירוע הטרור הנ"ל נהרגו כ 3000 אנשים שרובם נספו באזור הגרנד זירו ששם היו מגדלי התאומים ומרכז הסחר העולמי.
למידע נוסף אודות אירועי ה 11 בספטמבר את מוזמנים לקרוא באתר וויקפדיה בנושא!

הטיסות בניו יורק וארה"ב במהלך אירועי ה 11 לספטמבר

אחת מהטראומות והפגיעה הכלכלית הקשה שהייתה לארצות הברית הייתה בתחום התעופה ובעיקר של טיסות הפנים בארה"ב, ראשית כל כאשר קרה הפיגוע כל נמלי התעופה שבניו יורק והטיסות הנכנסות לארצות הברית הושבתו וזאת מחשש לפיגועי טרור נוספים, במהלך הזמן כמובן המשיכו האמריקאים לעבוד על נושא הביטחון במדינה והביטחון בתעופה מה שכיום שונה שמיים וארץ מאז!
במהלך הפיגוע בוטלו במיידית כל הטיסות שהגיעו ממדינת ישראל וכמו ישראל כך גם מדינות אחרות, וזאת כפי שציינו כבר מחשש לפיגועים נוספים באותו טווחי זמן! פגיעה של אי יכולת לנחות ביעד הינה בעיה כלכלית שגורמת נזקים עקיפים במימדים אדירים לכל אחד החי במדינתו, כמובן שכיום מערכת האבטחה של כל הטיסות בעולם המגיעות לניו יורק ולארה"ב הברית בכלל הינה שונה שמיים וארץ מה שבהחלט מספק אפשרות להגיע למדינה בצורה טובה יותר ונכונה הרבה יותר!


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה