טיסות קונטיננטל לניו יורק


אחת מהטיסות המפורסמות ביותר כיום שטסות מישראל לניו יורק סיטי זוהי הטיסה של חברת קונטיננטל, אין ספק בכלל שהאפשרויות העומדות כיום לפני הלקוח לטוס לניו יורק הם עצומות וגדולות, האפשרויות העומדות כיום בפני הנוסע לניו יורק הם טיסות ישירות מישראל לנמל התעופה קנדי או לחילופין לנמל התעופה ניורק הממוקם בניו ג'רזי.

מי היא חברת קונטיננטל?
קונטיננטל אייר ליינס הינה חברת תעופה אמריקאית שבסיס האם שלה נמצא ביוסטון טקסס בדאון טאון העיר, החברה נחשבת לחברה הרביעית בגודלה בארצות הברית, כאשר החברה נוסדה בפועל בשנת 1934 ביוסטון טקסס.

למידע נוסף אודות החברה באתר ויקפדיה לחץ כאן!
לאתר החברה הרשמי של חברת קונטיננטל לחץ כאן!



על הטיסות של חברת קונטיננטל לניו יורק
הטיסות לניו יורק של חברת קונטיננטל הינם טיסות ישירות שממריאות מספר פעמים ביום מנמל התעופה בן גוריון ישירות לנמל התעופה ניו יורק קנדי.
כיום המתחרה העיקרית של חברת קונטיננטל הינה חברת אל על הישראלית שהינה חברת התעופה הרשמית של המדינה המפעילה גם היא עשרות של טיסות ישירות מדי יום לניו יורק, כיום הבחירה בין טיסות קונטיננטל לניו יורק לבין טיסות אל על לניו יורק זוהי בחירה לא קלה בכלל, וזאת בגלל שהתחרות בין הצדדים היא עצומה הם בפן השירותי במהלך הטיסה והן במחירים והעלויות של הטיסה בכל המחלקות השונות.

למידע נוסף אודות טיסות אל על לניו יורק לחץ כאן!

בנוסף לטיסות השונות ישנם גם את הטיסות של חברת דלתא שהינה מבצעת גם טיסות ישירות, אך בתדירות נמוכה הרבה יותר משל שתי החברות האחרות וזאת בגלל התייעלות ורווחיות הקו של החברה שעובדת יותר בנושא ישראל אטלנטה.


רכישת כרטיס טיסה של קונטיננטל אצל סוכן הנסיעות
במידה והחלטת לרכוש כרטיס טיסה אצל סוכן הנסיעות, מומלץ מאוד לבצע בדיקה אחת או שתיים על הטיסות של חברת קונטיננטל וזאת בגלל כפי שכבר אמרנו תחרותיות גבוהה במיוחד עם אל על, חברת דלתא ושאר חברות התעופה הזרות המבצעות מדי יום ביומו טיסות המשך לניו יורק מיעדים שונים ברחבי העולם שהינם בדרך כלל יעדי אירופה הפופולארים, כגון: לונדון, פאריז, אמסטרדם, פרנקפורט וכדומה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה