טיולים מאורגנים לישראלים בניו יורק



אחד מהטיולים המרתקים והמעניינים ביותר שתוכל לפגוש בניו יורק ובארצות הברית בכלל זהו הטיול שמיועד לישראלים בלבד בניו יורק, כיום התיירים המגיעים לניו יורק סיטי יכולים ליהנות ממגוון עצום וגדול של טיולים מאורגנים, אך חשוב מאוד שכאשר אתם מבצעים את הטיול תדעו להגיע לטיולים המיועדים ספציפית לישראלים.



למה כדאי לרכוש טיולים של ישראלים?

אחת מהסיבות המובהקות זה קודם כל השפה, מה יכול להיות טוב יותר מלשמוע הדרכה מקצועית ומסודרת על ניו יורק בעברית..?! כפי שציינו ישנם עשרות טיולים מאורגנים שמתקיימים כיום בארצות הברית אך הטיול הטוב ביותר בעבור הישראלים הוא הטיול עם הדרכה בעברית שמועבר על ידי מדריכים מקצועיים ומיומנים אשר עושים זאת.

כמו כן סיבה נוספת שבגלל כדאי לשקול לחיוב את הנושא של השתתפות בטיולים מאורגנים לישראלים זה כמובן הח'ברה, כאשר כולם ישראלים ניתן להכיר חברים חדשים ומכרים שיכולים ללוות אתכם בטיולים ואירועים נוספים, לעומת טיולים בשפה אחרת שבהם בעצם לא יהיה מכנה משותף בין הצדדים.

עלויות ומחירים של טיולים אלו לציבור הרחב

העלות של טיול מאורגן לישראלים די תלוי בתקופה, בביקוש וכמובן במספר המשתתפים אשר מתעניינים להשתתף בטיול זה.
כיום המחיר נקבע ראשית כל על פי אורך הטיול, ישנם טיולים חד יומיים שהשתתפות בהם יכולה להגיע ל 100$ לאדם, אך ישנם טיולים שאורכים מספר ימים בניו יורק ויכולים להגיע לסכומים של 200$ בהתאם לאופי הטיול, כמו כן מדריכי הטיולים וספקי התיירות השונים המוציאים את הטיולים האלו די קובעים את המחירים בהתאם לביקוש והעצה שקיים, כאשר במידה ואין ביקוש מחיר הטיול ירד בצורה אוטומטית לעומת טיולים מאורגנים בעברית לישראלים שלהם יש ביקוש ומחירם עולה בהתאם.

1 תגובות:

זריצקי רוני אמר/ה...

מחפשת שותפה לטיול הזה. בסביבות גיל ה 60

הוסף רשומת תגובה